fy...

farao vad jag mår pissigt.
sagt & gjort så proppade jag i mig alvedon och traskade
till jobbet igår men det skulle jag inte ha gjort.
Jag vaknade inatt av att jag inte kunde andas, halsen hade
svullnat igen och det var nästan omöjligt att ens svälja mitt
eget saliv...BINGO! HALSFLUSS...låg vaken hela natten och
grät varje gång jag försökte svälja.usch fy och blä.
ska till vårdcentralen kl 2 och lyssna nu när jag säger TYVÄRR
så är det nog inte halsfluss för då är man tydligen inte förkyld
samtidigt utan sköterskan trodde att det var den andra sortens
bakterie som kommer i samband med förkylning och känns
precis som halsfluss.anledningen till att jag säger TYVÄRR är
givetvis inte för att jag vill ha halsfluss utan för att om det inte
är halsfluss utan istället den andra bakterien så finns det ingen
medicin som kan hjälpa mig och jag M Å S T E  bli frisk tills på
fredag för då ska ju jag och mamma till Tyskland på julmarknad
över helgen. något jag sett fram emot så länge :'(

från och med nu måste jag börja prioritera min hälsa framför jobb.
hade jag bara stannat hemma ifrån första början när jag blev sjuk
så hade det kanske inte blivit värre & värre. låter som att jag är döende
men just nu så är jag bara så arg på mig själv för jag vill verkligen
åka.

hoppas hoppas hoppas att det är halsfluss för då hinner
penicilinet börja verka tills på fredag och halsontet försvinna
annars kan det nog hålla i sig ett tag.

nog om mitt sjuk prat nu ska jag försöka dricka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0