Idol

Yes han vann. Kevin allas våran favorit :D
Alice är helt underbar hon också men hon har inte
det där lilla extra som en stjärna bör ha.
Kevin var helt klart den som förtjänade att vinna mest :)

Har spenderat kvällen hemma hos mami.
hon gjorde världens godast tomat&mozarella paj som
vi avnjöt när vi titta på idol.

Eftersom det är natten till lucia så har älsk ryckt in och jobbar
på fritidsgården de har extra öppet idag till 02 inatt så jag beslöt
mig för att sova här hemma hos mami.

som ni vet så är jag sjukt rädd för att sova ensam hemma :P
Nala är inte precis någon vakthund heller haha.

Nu ska jag mysa mig ner i soffan med mami & nala igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0