Julafton

har haft världens mysigaste ända sedan uppesittarkvällen med mamma igår.
vid 1 kom alla bröderna m.familjer hem till Mamma.
vi avnjöt det goda julbordet för att sedan titta på Kalleanka, dricka glögg
äta julgodis och dela ut paket. efter det var det dags för julfika.
alla blev så nöjda med sina julklappar och jag själv fick perfekta klappar bla.
crosstrainer av älsk som jag önskat mig & en fin kofta av älsk. Presentkort på
Salongen av syskonen och en massa annat smått och gott.

Älsk fick en lite kul grej av min bror. fick en kupong med V75
med lopp som går den 27 december. så vem vet vi kanske håvar
hem lite pengar där haha :P späningen är olidlig.

Denna underbara dag avslutade vi med att Älsks familj kom hem till oss
vid 8. vi hade återigen en liten julklappasutdelning & fika.myspys säger jag bara.

Nu har vi precis packat klart inför morgondagen ska strax hoppa i säng
då vi ska åka tidigt imorgon.

Vi åker ju till släkten i Örebro imorgon tills på lördag.
Jag, Mamma, Älsk,Nala & mormor.

jag är för trött för att ladda upp bilder nu men jag lovar massvis
med bilder ska komma upp när vi är hemkomna :)

Ha det riktigt bra nu i julhelgen allihop.
och God Jul trots att julafton snart är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0