lilljulafton x2

yes första lilljulaftonen var igår hemma hos
pappa & Agneta. riktigt myspys med glögg,julfika
och paketbyten. alla blev så glada och nöjda med
sina paket. en riktigt lyckad och trevlig kväll :)

idag hade vi 2 barn och var 4 vuxna som arbetade haha
så att vi var något övertaliga i personastyrkan kan man
lungt säga :P. Jag passade på att pyssla & förbereda
inför barnens åkterkomst i Januari istället :).
fick sluta 2 timmar tidigare i brist på arbete hehe .

gick direkt hem till underbara familjen Shamoun där
Ellen först fixade mina naglar & sen vid 5 kom Älsk, Robban
och barnen och vi började med lilljulafton numero 2.
återigen fika och julklappasutdelningen vi hade lyckats
hitta leksaker som barnen älskade och som passade perfekt
så det var lyckat och Jag fick två fria nagelbesök hos Ellen.
alldeles för mycket.så underbara är dom. Jag har som vanligt
pussat sönder underbara lilla Leah hela dagen/kvällen.

Nu har vi precis landat hemma Älsk sprang iväg till Atlantis och
jag möttes av ett JÄÄÄÄÄTTTEE stort paket under granen. så stort
att älsk bara orkat slå in halva med nalle puh papper haha så söt han
är.så nu vet jag att det enda jag önskade mig i år det kommer jag att få :D

dags att fixa&trixa lite här hemma innan jag hoppar in i duschen och sen
bums i sängen börjar 7 imorgon men slutar redan vid 1 tiden.

God Jul allihop om jag inte hinner uppdatera något mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va mysigt. o så söt nala e :D va e de du har önskat dig? ja blev nyfiken.. haha

2008-12-22 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0