maginfluensa

precis som jag sa igår. risken är minimal för att
jag inte skulle åka på den efter allt spytorkande.
Åkte till pappa vi fixade det vi skulle och efter en stund
blev jag jätte dålig på några sekunder. det vred sig
i magen och jag började må illa. hade en påse i knät
i beredskap när pappa skjutsade hem mig och väl hemma
dröjde det inte länge förens jag låg dubbelvikt över toaletten.
usch och fy farao det är det värsta jag vet att vara magsjuk.
sen jag spydde igår kväll så har jag bara sovit. väldigt oroligt
dock då jag flera gånger inatt har sprungit upp och trott att det
var på G igen...och nu förstår jag verkligen älsk som inte ville
äta när han var magsjuk förra veckan. man är rädd att det ska
komma upp igen men jag måste ju äta så att jag  blir frisk :(

och jag som skulle shoppa sista julklapparna imorgon och
så skulle vi ha lilljulafton med robban,ellen & barnen :(
får ställa in det och försöka hitta en ledig kväll innan jul.

nu ska jag se om jag kanske kan tvinga i mig lite nyponsoppa

Kommentarer
Postat av: amela

krya på dig gumman

2008-12-19 @ 15:54:34
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0