Nyårsafton

Julen är färdig firad, julgranen nerpackad och nu ska vi
snart fira in det nya året.
Ett år då jag som vanligt har SAMMA gamla vanliga nyårslöfte
GÅ NER I VIKT men detta året känner jag mig peppad tillskillnad
ifrån alla de andra åren. Jag har min svägerskas bröllop i Libanon
att se fram emot. min första resa till Libanon och då hade jag inte
tänkt se ut som den valross jag är idag :D. Det här året, 2008 har varit
hyffsat, inte bra men heller inte dåligt utan något mellanting. och detta
mellanting har satt sina spår...framförallt på min vikt haha :P

Men nu börjar ett nytt år, ett år fullt av möjligheter och jag har en riktig
feelgood känsla i kroppen, en känsla som säger att det här året kommer
bli över all förväntan. Den som lever får se helt enkelt :)

hur året än kommer att bli så ska 20 kg bort och snälla spare me all
bullshit om att jag kommer försvinna, att jag inte behöver, jag är fin som
jag är osv. Det här gör jag för min egen skull, för att jag ska må bättre, ha
god hälsa osv för det har jag inte nu. allvarligt talat om man har ont i knäna
när man är 21 år så förstår väl till och med ni att jag är några kilon för tung.

Örebro resan var förövrigt alldeles underbar.
God mat, underbara släkten som sällskap ;) och
massvis med skratt. det som gjorde mig allra lyckligast
var att Älsk trivdes och hade lika roligt som jag eftersom jag
ordagrant fick tvinga & övertala honom att följa med haha.

Älsk inhandlade en ny tv på mellandagsrean när vi kom hem.
42# till vardagsrummet och 32# åkte upp på sovrummsväggen.
Äntligen kan jag titta på tv och somna på rätt plats direkt :)

här kommer en liten bildkavalkad ifrån de senaste veckorna.
Julen osv.

dukningen,klapparna,maten & godiset på julafton,

la familia ;)

julaftonskväll. Älsks familj
samlades hemma hos oss.
Älsk inviger nya pyjamasen +
Barcelona tröjan med Elkari 16
på ryggen ;)

Örebro. Vi spelar alla mot en.

långpromenad med släkten
i Örebro

Älsk med Nala & Diesel


Och nu en liten nostalgi tripp

Svärmor,Älsk & Jag sommaren -07

vår förlovning 25/3 -07

Älsks student juni -06

Nyårsafton -06
fest på Pallas atena


Gott slut & Gott nytt till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0