så blev det med det...

jag hade bestämt mig för att trotsa läkaren och gå
till jobbet igår men när jag vaknade mådde jag sämre
och det värkte något fruktansvärt i både hals & öronen.
så fick sjukanmäla mig igen och bege mig till vårdcentralen
där det visade sig att jag hade öroninflammation och feber
så hon sjukskrev mig till och med tisdag...usch jag blir galen
här hemma.

och stackars älsk är också sjuk. maginfluensa. pricken över
i:et skulle ju vara om jag åker på det också..usch.
tur i oturen att jag har lite sällskap här hemma iaf.

Idag har jag beställt bästa presenten till älsk men dock så hinner
den inte bli färdig förens i mitten på januari men vad gör väl det
då får han ju en riktigt långdragen jul :)

Idag är pappa i Helsingborg och ska köpa en ny bil som jag tänkte
låna flitigt då den har röststyrd stereo och man kan även koppla mobilen till
röststryrningen och prata rakt ut i bilen och bäst av allt jag som har backfobi
den har backkamera så i navigatorskärmen kan jag se hur det ser ut när jag backar
haha.

Nu ska jag gå och handla tänkte passa på att baka julgodis nu när jag är hemma.
för såfort jag tagit alvedon så blir jag alldeles för pigg för att ligga och slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0