Sjuk

I G E N....
det är inte bara fördelar med att jobba med barn :(
allt snorande och hostande har gjort mig sjuk ännu en gång
på två veckor. Jag har varit feberfri i två dagar de senaste två
veckorna och trots det kämpat mig till jobbet med alvedon varje
dag men idag när jag vaknade var det omöjligt. det värkte i hela kroppen
och jag kallsvettades sjukt mycket så idag har jag spenderat dagen i
sängen. Som tur va hade Älsk laddat ner en massa bra filmer som jag
kikat på mellan sovstunderna.Har däremot bestämt mig för att gå till
jobbet imorgon trots att jag inte mår ett skit bättre...jag är alldeles för
rastlös för att vara hemma.

Igår var en iaf en hel lyckad dag ända tills jag insjuknade på kvällen :(
Middagen hemma hos Agneta var så mysig & det blev massa mys
med hennes barnbarn Filippa ( 5 månader) hur söt som helst.

Efter det blev det julmarknaden med Mamma.
köpte en jättesöt klänning som jag tänkte ha på alltifrån
julfesten,julafton och nyår..det återstår att se :)

Älsk är iväg och tränar efter 1 månads semester så just nu är
det ingen som pysslar om och skämmer bort mig. kanske ska sova
en stund så tiden går fortare tills han kommer hem. så jobbigt att vara
ensam hemma när man är sjuk och jag blir väldigt klen & känslig :P

på torsdag blir det julfest på jobbet
och fre-sön Tyskland med mamma så jag måste
verkligen jobba på att bli frisk tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0