uttråkad

jag är minst sagt uttråkad här hemma
känns som att jag inte gjort annat än varit
sjuk de senaste 3 veckorna eller jo 4 dagar fick
jag var frisk TACK eller? :S
iaf så har jag fått behålla maten i magen både
idag & igår så förhoppningsvis är jag så gott som
frisk imorgon. Det enda som ska bort nu är febern &
värken i kroppen.

Imorgon så måste jag frisk eller sjuk hur det än ligger till
ut i julruschen och handla de allra sista klapparna för att
sedan ha en lilljulafton med Pappa & Agneta på kvällen.

Julschemat ser ut som följer i år:

21 december         Julafton med Pappa&Agneta
22 december         Julafton med Älsks agent robban m.familj
23 december         uppesittarkväll hos mamma med massa julmys

24 december         Julafton hos mamma. mina syskon på mammas sida m.familjer kommer
25-27 december   Julfirande uppe hos släktingarna i Örebro. Jag,mamma,mormor & Älsk åker :)
27 december         Julafton hos pappa&Agneta mina syskon på pappas sida m.familjer kommer

Anledningen till att vi valde att fira jul två ggr med pappa och Agneta var att vi syskon på pappas sida
valt att inte byta julklappar längre då vi blivit "vuxna" och då känns det dumt att dela ut klapparna till
Agneta och pappa när de andra är där.

Nu ska jag återgå till soffan och försöka vila bort alla sjukdomsbassilusker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0