Årets viktigaste dag

Idag är det verkligen årets viktigaste dag.
Dels så är det Älsks födelsedag IDAG.
men framför allt så avgörs J-södras öde idag.
14:00 är det avspark på vallen och snälla hjälp
mig och håll alla tummar i världen för dem.
De behöver all den tur & kraft som de saknat denna
säsongen, ge oss all den i denna viktiga match
istället.. Älsk ska beskåda denna nerviga match
med mig, det hade ju varit hemskt för honom att
göra debut i en såhär viktig match. Det ser inte ljust
ut efter förlusten i onsdags men HEEYY, bortamålet
ger oss i alla fall lite hopp. S N Ä L L A   L Å T   D E M   V I N N A!

innan matchen så tänkte jag än en gång pallra mig upp
till Playplanet som har 70% på allt idag. finns det något
kvar så gör det. det är värt ett besök i och med att jag har
(räknar) 11 st barn att köpa julklappar till haha :)

Sen ska jag hem och väcka sömntutan med frukost på
sängen dagen till ära.

Ikväll så ska jag,pappa & Agneta åka till farmors grav
och tända ljus. det är så vackert på kyrkogårdarna den
här helgen.

hade förövrigt en supermysig dag igår.
båda kalasen blev lyckade & älsk fick massvis
med fina presenter och blommor.

här kommer lite bildbevis :)

älsk fick kareoke i present av sin bror.
så vi körde en sångrunda :)

min älskade mamma & Nala

alla fina blommor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0