farsdag

så var helgen över igen.
jobb & tandläkare imorgon.
ska få min bettskena så jag förhoppningsvis
slutar att gnissla tänder hela nätterna :)

idag har vi hunnit med massvis
storstädat lägenheten
tvättat
sorterat,slängt & vikt kläder
storthandlat med Älsks mamma
varit hemma hos pappa med choklad & farsdags presenter :).

så nu ere dags för sängen om jag ska orka mig
upp vid 7 imorgon. Något orättvist att Älsk har semester
till 1 december och bara kan ligga hemma och gotta sig :(.
men det förtjänar han verkligen så jag ska inte klaga :)

17 november      fotbollsgalan. (globen) med älsk
5-8 december     Tyskland, Julmarknad med mami
vi kanske åker iväg till Ullared denna veckan om jag 
är ledig någon dag.

fick sms ifrån mamma igår

Hej!
ligger vid medelhavet nu. solen skiner och inte
ett moln på himlen. underbart!
kram mamma.


HON ÄR I TUNISIEN.. oooh jag vill också.

Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0