Fotboll

igår var det champions league och idag Uefa cupen
kan det bli bättre? Älsk får titta på det som ligger honom
närmst hjärtat och jag får ägna mig åt det roligaste som finns
ODDSA..låter som en spelnarkoman men nej nej om ni såg
de löjligt låga siffrorna jag satsar så skulle ni skratta och säga
vad är meningen?...men sanningen är den att om jag så bara
vinner 10 kr blir jag överlycklig. det är känslan inte summan :)

Älsk gjorde en galen satsning på Manchester city vilket ger 4 ggr
pengarna om de vinner då schalke var vinst tippade i den matchen
men tro det eller ej Manschester leder. so far so good. klirr i kassan? :P

1 av 3 matcher inne änsålänge de andra två startar 20:45

annars så har dagen spederats med att baka ytterligare en kaka.
Idag blev det syltkaka så nu är det bara 2 more to go.
och sen julgodis också förstås men det får vänta lite.

Imorgon är det jobb 7-13 och sen lunch med mamma.
Vi ska även åka och storhandla på Icamaxi vi har börjat
göra det tillsammans nu när vi har ställt av vår bil över
vintern. Perfekt :).

I helgen blir det deg & söndagsmiddag hos pappas underbara Agneta.
Hoppas också att jag kan få med mig älsk på julmarknaden.




årets lussebullar


långpromenad med mina
Älsks i vintermyset häromdagen.

ps. det kommer snart upp bilder på julstämningen här hemma.ds.

Kommentarer
Postat av: e

åh va jag saknar dej!!! du skulle inte kunna baka lite till oss också :)? hahaha ... älskar dig

2008-11-27 @ 23:00:18
URL: http://emelije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0