fotbollsgalan.

igår åkte vi till sthlm & globen för fotbollsgalan.
åkte x2000 dit och tyvärr så lyckades vi få två män
som stank något fruktansvärt framför & bakom oss.
haha inte nog med det så hade vi bakåtvända platser
så när vi började äta min hemmagjorde kyckling/pasta sallad
blev kombinationen bakåtvända+stanken för mycket så
jag mådde riktigt illa halva resan tills jag fick andas storstadsluft :)

Det var en fantastisk upplevelse att ha varit där.
Vi fick gång på gång gåshud av den underbara stämningen
som uppstod varje gång som något förknippat med zlatan visades
eller sas. hela globen började skrika och blev som tokiga.
Det var helt klart Zlatans kväll igår. och efter att jag lyckats se vart
Zlatan och hans vackra fru satt så kunde jag inte få mina ögon att titta
åt något annat håll. Jag håller helt med Älsk: Zlatan är kung!

vi tog bussen hem vid 22:45 och var i jkpg 03:25.
bums i säng för att sedan gå till jobbet kl 7 :P pigga & glada.
helt sjukt men jag är fortfarande inte trött :S

Igår var iaf en underbar dag med min älsk och förhoppningsvis
så kommer vi att åka på en liten Göteborgstrip över en helg snart.

hämtades min bebis nyss ( Nala) hon blev som vanligt överlycklig.
de hade skämt bort henne rejält busungen med massa tuggben 4
timmars promenader om dagen osv. Nu är hon helt slut och sover
brevid älsk i soffan.

Dags att göra kvällsmat och sedan inta soffan för alla underbara
serier :)

scenen

Zlatan. dagar som denna önskar
jag att jag ägde en systemkamera.
haha kolla min superkvalite ;)

Älsk med globen bakom sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0