Host.

usch, när jag trodde att jag var på
bättringsvägen så börjar den hemska
torrhostan så det blev inte mkt sömn inatt.

gårdagen så blev det lite städning & så
åkte lite julpyssel upp. riktigt mysigt nu.
Var även en sväng på A6.

på kvällen blev det pizza hemma hos
oss med Älsk & hans bror. de ser förövrigt
ut som enäggs tvillingar nu när Älsk
har skaffat sig glasögon. så trots att det
skiljer nästan 10 år på dem så är de identiska :P

Allitid lika kul när folk kommer fram till Älsk
& skäms över att de råkat börjat prata med
hans bror ute på stan, krogen osv och trott
att det var Älsk. haha men en historia knäcker alla.

Det var dagen för match, en lördag. Älsk skulle sitta
på bänken & laddade som aldrig förr här hemma.
Matchdagen kom men innan samlingen så kom två
sammanbitna tränare fram till Älsk och ville prata.
:- ja det är såhär att våra källor har sett dig ute på krogen
igår med en öl i handen, stämmer detta?
:- ehm skojar ni med mig nu :S jag går  A L D R I G
ut och om jag mot all förmodan ändå skulle göra det
så får man tvinga mig.
( men sen gick ljuset upp)
:-men jag tror jag vet vem de såg. min bror, vi är
sjukt lika.
( Alla tre började gapskratta och tränaren skojade & sa
att du får säga till din bror att inte gå ut dagen innan match
för då ringer det arga supportrar haha. )


Nu är det dags för resterande städning + tvätt innan mamma
plockar upp oss vid 3 för barnkalas.
vid 7 blir det också kalas hemma hos Älsk då min underbara
svärmor fyller år idag!
Grattis Habibi ana bhehabik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0