Imorgon

så bär det av till fotbollsgalan.
jobbar till 14:00 skynda hem till
älsk hämta pick & pack för att sedan
skynda ner till tågstationen. tåget avgår
15:09.
20-22 fotbollsgalan
och sen går våran buss hem 22:45
ska bli så mys & kul :D ser verkligen
fram emot morgondagen.

Idag har jag tagit en snabbis på stan
Iems & Åhlens har söndagsöppet.
Inhandlade en tidig julklapp till mamma :)
och äntligen hittade jag exakt sådana adventsstjärnor
till mina fönster som jag letat efter...på Iems, svarta.

Gick hem till mamma en sväng fick återigen låna
bilen så jag inte ska få det alltför stressigt imorgon.
Mamma har blivit sjuk efter sin tunisien resa, antaligen
den hemska ac:n på flyget så jag åkte några ärenden åt henne.

Nu har jag ätit en god söndagsmiddag med Älsk.
ska strax åka och lämna Nala hos min bror & hans familj.
De ska passa henne medans vi är borta. och mina brorsdöttrar
är helt galna i henne och hade saknat ihjäl sig sa de hehe så söta :).

efter det så blir det förhoppningsvis fika med Emelie.

och sist men inte minst så ska vi upp till Robban&Ellen
hon är en ängel och ska fixa mina naglar :)

ska försöka få till lite fina bilder på resan imorgon om jag
lyckas återstår att se när min uppdatering på tisdag kommer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0