iskallt

idag var vi i skogen med alla barnen
och jag höll på att frysa tårna av mig
damn vad kallt det var, två barn rymde
några hamnade i slagsmål, en klättrade
upp i ett träd och vågade inte klättra ner osv. osv.
En något kaotisk skogstur skulle man lungt
kunna kalla det :)

Har gått långpromenix med nala så nu ska jag mysa
ner mig i soffan och vänta på att Älsk kommer hem.

har inte så mkt mer att tilläga förutom att
det är 13 dagar kvar tills vi intar globen för
fotbollsgalan.

Allt känns så bra just nu.
och jag mår underbart bra :)

Kommentarer
Postat av: amela

fan ja ville köpa någon kul leksak till mig själv. dom hade grymma grejer på playplanet. ja blev besviken när jag såg att de va stängt.. :(

2008-11-04 @ 23:32:13
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0