Julbak

så var det dags för årets julbak
då jag är ansvarig för det i min
älskade familj, utan mig inget fika
på julaftons kvällen haha. Eftersom
jag älskar att baka ( syns på mig haha)
så passar det mig utmäkrt.

lussebullar bakades igår & kärleksmums
har bakats idag.

en annan sak som jag glömt berätta är att
jag gjorde mina naglar ännu en gång med gelé
hos min underbara Ellen. och tro det eller ej men
denna gången så har det snart hållt i två veckor
och inte en enda nagel har trillat bort. Helt sjukt
bra då det aldrig tidigare har gått på mig. min kropp
har stött bort naglarna bara efter några dagar de andra
gångerna så jag är så glad :D

På jobbet har det varit stress stress då två kollegor är sjuka
och vi har haft full barngrupp både igår & idag vilket är
väldigt sällsynt då det i stort sett alltid någon som är sjuk eller
bara ledig så det har verkligen varit kämpigt men idag hade
vi iaf lite hjälp av en vikarie men jag var riktigt stressad & trött
när jag kom hem.

11 st 1-3 åringar tar på ens krafter kan jag lova.
men de underbara stunderna gör det så värt det :)

Älsk är ute på äventyr och tog med sig min kamera :(
och jag som tänkt lägga upp lite nya bilder.
men men det får väl vänta då.

Nu ska jag duscha för att sedan besöka wisteria lane ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0