lördag

nu känner jag mig helt okej & feberfri
bara förkylningen som jag ska försöka
skaka av mig nu.

idag ska det som vanligt städas lite
och sen tänkte jag börja smyg julpynta
lite. i och med att jag ska ha enfärgade svarta
& röda panel gardiner så gör det inget att det
är en vecka för tidigt :) Adventsstjärnorna får
däremot vänta tills nästa helg!

Måste upp till A6 och inhandla lite nya kuddar
till soffan osv.

Usch något eller rättare sagt någon som jag är
så förbannat trött på är JOHAN i idol. usch fy & blä
på honom, så damn överskattad.tänk vad många
duktiga, och begåvade som har fått åka hem tack vare honom.
för att det sitter små skitungar som röstar ihjäl sig på honom.
fråga mig inte varför men det gör de iaf och nu har jag fått nog.
så visst på sätt och vis så är han ju en idol för småtjejerna är
som galna i honom men alla de andra har en betydligt bredare
målgrupp och de KAN SJUNGA till skillnad ifrån Johan som bara
står och skriker. U S C H !

Jag har gått och kärat ner mig i låten miss independent - Neyo
repeat på den kan jag säga!

imorgon är det barnkalas på schemat.
Min brorsdotter Frida fyller år & på hennes
önskelista stod det lego city så givetvis köpte
faster Emelie två byggsatser till henne.


Nala & min svägerska (Suzanne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0