Lördag

och den första dagen på en ny månad.
Idag är det dags för kalas 2 & 3 för älsk.
Svärmor,svärfar & Älsks syskon m familjer + Mamma
kommer vid 3
Pappa & Agneta kommer vid 8 :)

Medans marängbottnarna är inne i ugnen så passar
jag på att uppdatera bloggen. Två tårtor till är på G.
Tur att det bara är jag & älsk än så länge, för tänk
när vi får ett, två eller kanske tre barn då är det plötsligt
5*3 kalas att baka tårtor till. Bageriet blir nog min bästa
vän då för sååå mkt älskar jag I N T E  att baka :P
kör på samma recept som igår eftersom alla tyckte den
tårtan var så god.
Marängbottnar med chokladkräm i mellan.
Grädde,hallon & riven choklad på toppen ;)

Mamma har passat Nala sen igår eftersom vi skulle
ha gäster och Nala fäller något fruktansvärt nu när
hon ska byta till vinterpäls så när vi hade storstädat ville
vi inte att hon skulle håra ner allt innan gästerna kom :P
men det är väldigt tomt här hemma nu när Älsk är & tränar
jag är så van vid att alltid ha min lilla bebis och gosa med då.

När vi vaknade idag så var det is på gatorna och säkert
X antal minusgrader ute. så mysigt att det börjar bli vinter.
Det bästa med vintern är att det blir mörkt tidigt på kvällen så
man kan mysa runt i lägenheten med en massa tända ljus :)

vintermys hemma hos oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0