så glad :D

ännu en jobbvecka avverkad.
och idag fick jag det glädjande beskedet
att jag kommer få en anställning på Kalvhagen :)
så skönt att vara på en och samma förskola och inte
behöva springvicka.trivs så sjukt bra där också.
You made my weekend :)

kvällen har tillbringats hemma hos mami.
hon skulle varit hemma i jkpg efter en vecka i Tunisien ungefär nu
men deras flyg hade gått sönder och så hade de tvingats byta
osv osv .. men nu sitter hon iaf i bilen på väg hem ifrån GBG :)

Jag firade min anställning med lite inrednings shopping :P
eftersom det bara är lite drygt två veckor kvar tills jag ska bomba
lägenheten med julkänsla så inhandlade jag allt som kan tänkas
behöva inför julprojektet ;). låt de här veckorna gå fort så jag får
pynta nån gång haha. ingen förstår nog hur galen jag är i Julen.
Svart&Rött kommer iaf färgkoden bli.

en riktig myshelg med lugn & ro (kanske lite shopping)
måste hitta något att sätta på min till fotbollsgalan.
För på måndag bär det av till stockholmo ;)

Nej nu ska jag bege mig hemmåt!
Trevlig helg

...och förresten förlåt för dålig uppdatering
men den här veckan har sett ut som följande
jobb,träna,sova varenda dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0