sjuk

usch och fy har blivit riktigt sjuk.
började redan i onsdagskväll och
jag har haft feber sen dess men trots
det så har jag proppat i mig alvedon
och pallrat mig till jobbet ändå.
Det var 7 st i personalen som var sjuka
den här veckan så jag kände att jag inte
ville göra det ännu värre för mina kollegor
genom att sjukanmäla mig.
kallsvettig,snorig & hostig så tog jag mig
igenom denna dag och nu ska jag fira helg :)

trots att vi alla var lite halv rossliga idag på jobbet
så hade vi sjukligt kul. haha vi skrattade åt allt 
och ingenting, det bubblade över rätt ofta om man 
säger så. nivån var så hög attt vi inte ens klarade
av att sjunga julsången om bocken på samlingen.
fröknarna tänkte på andra bockar och vi låg dubbelvikta
och skrattade så tårarna sprutade.barnen satt helt
chockade och bara tittade på oss haha.ja herregud det 
behövdes inte mycket idag :D

Älsk har varit så underbar nu när jag är sjuk.
han har hämtat allt jag behöver, bäddat ner mig
städat och donat :) kanske skulle ta och bli sjuk
lite oftare :P

dags att bädda ner sig i soffan :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0