underbart

så sjukt härligt och underbart.
det blev vinst för J-södra med 3-0
superettan nästa år också då :)
jag & Älsk är precis hemkommna ifrån
avslutningsfesten. Den hölls på Johnbauer
hotellet och det bjöd på god mat & dricka.
Alla vi fotbollsfruar fick varsin present eftersom
klubbdirektören var säkra på att vi fått stå ut med
en hel del gnällande denna säsong. Det var hudvårdsprodukter
ifrån Mary Kay och jag som älskar allt som har med krämer
att göra :P.  vi begav oss hemåt tidigt eftersom jag ska
jobba imorgon.

Före matchen hann jag med en hel del.
Playplanet där det inhandlades ännu en present
till älsk & massvis med julklappar till alla barn
i min omgivning. Sen blev det A6, IKEA, MediaMarkt
& Krauta med pappa och Agneta.

Efter matchen åkte jag pappa & agneta en sväng
till kyrkogården för att tända ljus för min älskade
farmor i minneslunden. Det var så vackert med alla
de tända ljusen. flera tusentals.

Nu ska jag mysa lite i soffan med älsk innan
det är dags att gå och lägga sig.

L Y C K A!...ett väldigt passande ord för dagen.

Kommentarer
Postat av: amela

fan jag missade utförsäljningen på playplanet :P

2008-11-03 @ 12:54:31
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0