dåligt

usch & fy på mig vilken dålig uppdatering av bloggen.
Men de senaste dagarna har bara försvunnit känns det
som, och jag har faktiskt en ursäkt. Ramadan är över
så det pågår 3 dagars fest med Älsks mammas mat & presenter
hemma hos min kära mans familj som vi givetvis deltar i :)

Det är lite speciellt med ramadan också man vet aldrig i förväg
exakt vilken dag den är över. det har med månen att göra.
så samma dag vet man att den är över eller sent på kvällen dagen
innan och jag var inställd på att det skulle bli idag eftersom älsks mamma
trodde det så jag tog det lite lungt med presenthandlandet och tänkte
att det hinner jag idag eftersom jag slutade 12:45 idag. men nej nej
hehe panik shopping igår istället eftersom det började igår.

Våra paket till alla i älsks familj :)

fick fina presenter ifrån älsks familj & älsk fick en jättefin tröja.
Ikväll ska vi dit igen. igår var det bara "förfest" hehe med fika.
baklawa osv.
Igår fick vi ge älsks mamma önskemål på mat & jag önskade
mina älskade vindruvsbladsrullar.mmhm I like.
ska ta kort på all mat så får ni en läskande läsning ikväll :)

Nyss hemkommen ifrån ett träningspass på friskis med empan
skönt skönt. man hinner med så mycket när man jobbar öppning
på dagiset. Vi hade bullbak idag eftersom det är kanelbullensdag
på lördag.
Mina dagisbarn är helt underbara det går inte beskriva hur mycket
jag älskar mitt jobb!.

Mamma åker till Barcelona med jobbet imorgon.
kommer sakna :( . jag & mamma ringer varandra varje dag
och då snackar vi inte 1 ggn utan kanske 3-5 ggr varje dag.
Vi har alltid något att säga varandra :) ÄLSKAR SÅÅÅ!

Vilket långdraget och tråkigt inlägg det blev kände jag.
men men så är det när man har mkt att berätta efter
två dagars bloggtorka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0