Födelsedagar.

Pappa fyller år på fredag!
Detta ska firas med middag på lördag.
Jag,älsk, pappas underbara kvinna Agneta & pappsen.
Jag & Älsk har köpt ett par jättefina skor till honom +
att vi ska bjuda på gocart tävling på söndag :)
det roliga är att han har ingen aning om vad vi ska göra
vi har bara sagt att vi har bokat honom på söndag.
Med en man & pappa som är tokiga i allt som har en motor
i sig så kan det blir riktigt riktigt skoj :)

förövrigt så föll poletten ner igår angående älsk födelsedagspresent.
Det är först om 1 månad han fyller år men jag är den typen av
människa som måste ha allt planerat och fixat i god tid.
Det är en klockren present som jag vet att han kommer älska!
+ att vi bestämt oss för att göra en favorit i repris och åka upp
till gbg för en shoppingdag på hans födelsedag. I och med
att han fyller år på en lördag i år så kanske vi skulle satsa på en
mysig helg i gbg?....vi får väl se :)

Måste bara få berätta vad ett utav mina
underbara dagisbarn sa idag vid maten,hon är sådär lillgammal :
:- Fröken vet du vad?
:- Nej gumman?
:- Min mamma har jätte mycket hår på snippan. Det är brunt & svart & jääääätte långt.
men fröken vet du vad?
:- ( försöker hålla mig för skratt) nej vad?
:- Det är ingen fara, hon kan kissa & bajsa ändå. bra va?
:- Jaa vilken tuuuuur :)


J-södra förlorade igår. med 5-0
vad ska man säga om det?...JO, så går det
när man inte tar ut rätt lag till matchen.

Inshallah att Valles agents planer blir sanna
inom två år.

Over and out nu ere dags för libanesiskt käk & familjetid.

uppdaterar med bilder senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0