förlust

Jag hade det på känning. hur mkt jag än ville att J-södra
skulle vinna så kände jag på mig att det skulle inte ske.
Igår var ingen bra dag, Älsk var uttagen att sitta på bänken
men så inträffar något som gör att han måste sätta fotbollen
åt sidan och ta familjen i första hand. Han hade därefter inte
nerverna på rätt plats för att kunna spela och valde att stanna
hemma för att samla sig, helt rätt val älsk!.
Det enda positiva med gårdagens match är att de lyckades
få in ett mål på bortaplan vilket innebär att Öster måste
sätta minst ett mål här på vallen på söndag för de ska vinna
eller för att det ska bli lika. Jag håller alla tummar & tår inför
söndag, nu är det sjukt nervöst och svimmar jag inte så är det
väl ett under. Visst jag är inte J-södras största fan men givetvis
önskar jag dem inte att åka ner i division 1. Jag tänker framförallt
på Älsk när jag vill att de ska vinna.

Idag ska jag till playplanet och köpa julklappar till alla barn i min närhet haha :P
de har nämligen gått i konkurs och kommer börja sin utförsäljning idag
så man får ju passa på att fynda :).
Efter det så ska jag hem och börja förbereda inför imorgon. börja baka
tårta och så.

och imorgon får älsk sin present. Gud jag börjar bli riktigt nervös
ska bli så kul att få se hans reaktion. :P längtar längtar.

In i duschen och sen iväg.

Kommentarer
Postat av: amela

jo de e bra.. själv då gumman? :D

hoppas han gillar presenten.. :D

2008-10-30 @ 10:48:36
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0