fotboll

Idag har jag varit på Mediamarkt en snabbis med mamma.
och där inträffade något väldigt roligt haha.
Mamma sprang på sin första kärlek.
De hade inte setts sen de gjorde slut när mamma var 18
haha det enda jag sa till mamma när han hade gått var
- jag hoppas att han var snyggare då
och mamma bara skrattade & förklarade att han var en
riktigt snygg playboy som bytte tjejer lika ofta som kalsonger :P
Men vilken tur för mig att han dumpade mammsen så att hon
kunde träffa min pappa annars hade ju inte lilla jag suttit här nu haha.

aja sen släppte mamma av mig på stan.
gick en sväng och shoppade lite.
nya underlägg hem, tröjor till Älsk, mössa
lite smycken. Ibland är det bara så skönt
att gå runt alldeles ensam på stan.

Nu är jag en riktigt hemmafru och bakar bullar
till Älsk. jag tror däremot att jag har gjort ett
riktigt stort misstag. haha mjölken kan ha varit
för varm och då jäser ju inte degen men ska snart
gå och titta till den. annars blir det knäckebullar älsk.

Ikväll blir det Sverige-Portugal, fotbollskväll hemma hos mig
girlsen kommer över så får vi se vad vi ska förtära för gott
medans vi kollar in snyggingarna. Zlatan & Christiano. damn
jag vet knappt vilket lag jag ska hålla på haha.
Jag har slängt ut Älsk så att det blir en killfri afton här hemma.
Han ska ju få kanelbullar det räcker väl?

Vad tråkig och bildlös min blogg har blivit. jag
ska försöka bli bättre på att få med mig
kameran dit jag går & står :)

ching sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0