FOTBOLL

kom igen nu då för f*an J-södra
det är vinna eller försvinna snart.
det måste bli en vinst ikväll.
Ska upp med Älsk & Emelie.
Väntar in dem nu sen ere dags
för fussbaaaall i stadsparken då.

Idag har jag fixat & donat här hemma.
Gick till stan med älsk & Nala.
shoppade lite smått & gott till
Älsk. nya skor,parfym, snittblommor
& så fick han sitt efterlängtade
fifa 09 i förskottspresent. jag är för snäll
haha.

Mamma kom hem ifrån Barcelona igår och
med sig hade hon parfym till lilla mig :P
jag fick välja mellan två den ena var gucci
och den andra after five nått sånt och guccin
var inte tillräckligt söt för min smak men däremot
after fiven. 75 ml så det lär väl räcka en stund trots
att jag är parfymnarkoman. Tack snällaste mammsen!

bjuder på en dagens det va länge se


Och en annan sak.
we are laughing at you.
allvarligt talat man kan spy på vissa.
hur man kan särbehandla en människa så.
Tur att vi stöttar & bygger upp det ni river ner.

Kommentarer
Postat av: amela

haa vem ska du spy på :P

2008-10-06 @ 22:11:09
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0