fredag

Gud vad skönt även
fast jag älskar mitt jobb så
är det skönt att bara få mysa med
sina nära & kära på helgerna :).

Jag & Emelie kanske ska ta oss en
promenix innan fredagsmyset börjar.
men ska jag kila ner till juneporten
och hämta ut paket på posten.
efter det ska jag hjälpa pappa med
det trådlösa bredbandet eftersom vi
har ett likadant tyckte han att det skulle
gå fortfare om jag installerade det haha :P

jag tror att jag har glömt säga att jag har
kommit på den perfekta födelsedagspresenten
till älsk. det är nästan en månad kvar men ändå :)
han kommer bli upp över öronen lycklig.
Jag längtar så tills jag får se hans reaktion.
det värsta av allt är att jag är så  sjukt dålig på att
bevara överraskningar. jag har lust att berätta det nu
på en gång. jag köpte två födelsedagspresenter förra
veckan och jag lyckades hålla mig en dag innan jag
gav dem till honom i förskott haha :P en parfym & obh
nordicas nya lilla massage ufo. nu ska jag inte tjata mer
om hans födelsedagspresenter men det är bara det att
jag Ä L S K A R att ge bort presenter :P

Ikväll tänkte jag överraska älsk
med kycklingfilé, ris & en supergud mango,curry kräm till
fredagsmys mat. eftersom han gick och sjöng på stinaskyckling
låten igår haha så söt.

dags att ta tag i allt.
chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0