Helg

så var helgen kommen och det känns verkligen som IGEN? :s
det går äckligt fort. men skönt är väl det :)
veckan har varit underbart bra på skärstad förskola. känns
mer som nöje än jobb att vara där.

Igår var det lite fix inför pappas födelsedag efter jobbet
bakade äppelkaka hur god som helst med marräng över
och den blev hyllad :).
Pappa älskade skorna.
Till mat fick vi taco. de hade gjort det så mys & så kollade
vi på idol samtidigt. Jag & Agneta var helt inne i det & schhhhhhh
såfort någon började prata haha :P
Robin Bengtsson. damn ni som känner mig vet att jag har lite
svårt för svenska killars tråkiga utseende men D A M N he is hot ;).
Efter maten slocknade både jag & pappa i soffan haha vi är så lika
så det är inte sant. Agneta & Älsk blev lite sura på oss och försökte få
liv i oss men det var lättare sagt än gjort.

Nala min prinsessa fick lite nytt till sin bur igår så den är
super mysig nu och hon älskar sin nya lilla koja :)



Idag så ska vi ha gäster.
Valles mammas bästa vännina Rita har länge velat komma & titta på vår
lägenhet och nu har vi bort här i ett halvår hehe så vi tyckte det var
dags att bjuda in henne ikväll. Så Valle ska bjuda in sin & ritas familj.
Får se vad jag ska slänga ihop för gott till kvällen :)

Ska försöka få med älsk på en lång promenix när han vaknar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0