huvudvärk

har en sån satans huvudvärk.
gick lite för många timmar utan mat & vatten tror jag,
Jag glömde helt bort mig på jobbet för det var fullt upp.
Långpromenad i skogen , innebandy träning med barnen osv.

men jag gjorde mig en god laxsallad nu när jag kom hem &
två tabeletter slank ner så jag hoppas att värken avtar snart.

ska upp till vallen och kolla på Älsks träningsmatch vid 19.
Han var inte på världens match humör idag så vi får väl se
hur det går. Han är ju dessvärre lite av en humörspelare
men utöver det så är han nästa zlatan *host skryt* haha,
drömma&hoppas är väl inte förbjudet va?.

skulle baka bröd också men det får nog vänta tills imorgon.
har varken tiden eller humöret just nu.

Svinkallt är det ute idag också.
vinterjacka, mössa & vantar på sen

vill avsluta med att säga ett par sanningens ord.

Emelie Englund, du så långt bort men känns ändå så nära.
Det känns som år & dar sen vi sågs. men i och med att
du alltid finns med mig i mitt hjärta så blir saknaden något mindre.
men fortfarande oändligt stor. du är, var  förblir speciell för mig älskade vännen!

Bara så du vet.

Kommentarer
Postat av: e

men guuuuuuuuud, jag blir helt tåårögd min älskade vän! saknar dig också, så jag tror att jag DÖR! vi har sååååå många minnen hjärtat!!!!!

2008-10-20 @ 21:27:02
URL: http://emelije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0