kalas :P

Nu har gästerna gått, allt är städat & i ordning igen.
Har haft en supermysig & jätte trevlig kväll med våra underbara
vänner. Maten & tårtan fick högsta poäng. tack tack :) .
Älsk fick fina presenter också.

Älsk fick veta sin överraskning idag.
Att jag har lämnat in bilen för att tona rutorna
på mr cap som han så länge velat. Han blev
överlycklig. han som är så morgontrött rent av
hoppade upp ur sängen och pussade sönder mig :).
tanken var att han skulle fått upptäcka detta själv när
han gick ner till garaget men med min otur så var killen
som skulle tona rutorna sjuk just idag och därför fick jag
så snällt lämna kvar bilen där tills på tisdag.

här kommer en tjuvtitt på dukningen & tårtan ;)


hembakad tårta :P eftersom
Älsk loves bilar så spexade jag till det lite haha.


barnkalas på hög nivå haha :)

barnen fick en egen myshörna.

den kalla maten. utöver detta så bjöd
vi på kycklingspett & våra favvis toast med
Mozarella & tomat.

Mina favoriter :) Kärlek!


Nu var det strax för lite välbehövlig sömn.
tidigt för en fredag jag vet men imorgon väntar
morgon träning för älsk & jag har två tårtor till
morgondagens två kalas att fixa. hej & hå
men trevligt är det och mycket presenter till
älsk blir det haha ;)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0