lördag

Igår var det fredagsmys som vanligt
med god mat & Idol.
Jag slockande vid 22 tiden haha :P
stackars Älsk,

Idag är det som vanligt våran lördags storstädning
som väntar. Jag överraska Älsk och städa själv
medans han går iväg och tränar vid 12. så vi slipper
ha det hängandes över axlarna när vi kommer hem
ifrån ödesmatchen J-södra- Bunkeflo.

hoppas givetvis på en vinst, det gör jag alltid trots
att jag är så negativ. Det enda jag hoppas på det
är att attityden & kämparglöden är något större
än sist då de blev totalt krossade med Ängelhoms
6 mål. som vanligt så gör Älsk mig sällskap på läktaren.
Bättre är väl nästan det då det inte hade varit allt för roligt
att i stort sett göra debut i en sånhär ödesmatch då varje
litet misstag kan få ödesdigra konsekvenser det överlämnar
vi till de "bättre" spelarna hahaha.

Avslutningsfesten är också framflyttade då J-södra
måste spela kvalmatcher innan det blir ett avslut på
den här säsongen. Nu så ligger avslutningsfesten på en söndag.
EN S Ö N D A G???....och inte nog med det, det är nästa söndag då älsk
fyller år. det total dissar jag kan jag säga. då har vi bjudit hem familjen osv.
Jag känner på mig att min kära fotbollsfru vän inte heller
kommer att vara där då hon väntar bebis så det skulle inte bli någon rolig
fest för min del. Positiva Emelie har varit framme igen.

Men det är en annan sak som jag är så otroligt
lycklig över, något jag & Älsk börjat planera.
Något som jag tidigare inte kunnat nämna utan
att mötas av arga blickar till svar. Det kommer att
bli så bra så bra...Inshallah.

Nu ska jag göra i ordning en riktigt smarrig
lördagsfrukost med hembakt bröd till
Älsk & Mig.

ching


Kommentarer
Postat av: emma

låter som en kul fredag.

ha en bra lördag!

2008-10-25 @ 10:37:04
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0