Mycket gjort.

Man får minst sagt mycket gjort lediga dagar som denna :)
har hunnit med tandläkaren, ekohallen & lite små shopping
inför Älsk födelsedag. det blir en fullspäckad helg.

Fredag kväll har vi bjudit in Älsks vänner m.familjer + Agent med familj
för födelsedagsfirande. jag har tänkte bjuda på meza. olika libanesiska
smårätter med andra ord. Ska ringa Älsk mamma idag för lite hjälp :)

Lördag Älsks familj + mamma kommer på förmiddagen
Pappa & Agneta kommer på kvällen :)

Söndag Sista kvalmatchen hemma mot Öster & sen avslutningsfest med J-södra.
Som sagt så är jag inte allt för sugen på den avslutningsfesten men det beror ju helt
på vad resultaten i kvalmatcherna blir. & för älsks skull så kanske jag biter ihop
och går ändå.

Nu ska jag göra fiskgratäng & vid 17 så blir det en promenix
runt munksjön med mammsen.

Idag har jag en riktig må bra dag.
Jag är så glad och mår hur bra som helst.
vet inte varför men det är en såndär super dag
när man känner att man kan klara av allt.
Det kan bero på att jag har världens underbaraste
man ;)


Kommentarer
Postat av: amela

walla, bebis på G snart? eller är det bara jag som tror det när jag läser :P

2008-10-29 @ 19:50:47
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0