mysdag.

Idag har jag vart ledig.
kommer förresten att vara det i stort sett hela veckan.
ska bara jobba på onsdag & kanske torsdag. så damn
skönt med en slapp vecka, man får så mycket gjort som
annars bara ligger och släpar efter.
Idag har vi haft en riktig mysdag jag & älsk.
Vi har gjort allt vi behövt men i egen takt & tempo.
storhandlat på maxi, vart på lidl, eko, biltema, en annan
styling butik till bilen osv...Har även vart & visat upp pärlan
hos pappas kompis som kommer fixa den lilla repan billigt åt oss :)
yeaay. pappa är bra han.

vi har ätit godaste pastan på pastabageriet och vid 5 tiden tog vi en
långpromenad till vätterstrandens slut och sen vägen genom stan tillbaka.
hur myspys som helst. pratat om allt & ingenting :)

imorgon väntar tandläkaren kl 13.
måste köpa en bettskena.
Tandläkaren har i många år sagt att min emalj börjat bli
tunnare men ingen utav orsakerna har stämt in på mig förens nu
när älsk för någon dag sen frågade mig varför jag gnisslar tänder
halva nätterna, då föll poletten ner :P . så nu ere bara punga fram med
900 kr till en bettskena. tråkiga men viktiga pengar.

har även bokat tid hos anna-clara för att plocka ut P-staven
på måndag, älsk har lovat att vara med då min smärttröskel är
lika med noll. haha.

Fredag & lördag är det födelsedagsfirande av älsk som står på
schemat. Jag ska baka maräng tårta med rice & crispis och chokladkräm
i, hur gott låter inte det då?.

Nu ska vi kolla på film.
Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0