så jävla uselt

J-södra ligger under med 3-0 och första halvlek är inte ens slut.
Älsk sitter på läktaren och får antagligen skämmas ihjäl. Bara han
har tagit av sig allt med fel logga så de inte kan förknippa honom
med division 3 spelarna på plan. haha fyfan seriöst. Dum som jag
är så hade jag också oddsat på en vinst idag. Jag trodde naturligtvis
att J-södra skulle ha lite kämparglöd i och med att de rätt snart lär
trilla ner annars. En hemma match kvar efter detta och direkt efter
den så står det avslutningsfest på Älsks schema då även respektive
får följa med. Det känns kanske inte som en super rolig fest om de
åker ner...

Hahah jaa jag säger då det...
Skönt att Älsk inte är delaktig i den här säsongens urusla spel.
det här skulle ju enligt styrelsen vara hans "lärlings år" då han inte
skulle förvänta sig att spela utan det skulle han tydligen få göra
säsongen som kommer. haha ja, hur man förlorar en match och hur
dåliga fotbollsspelare ser ut det har han iaf lärt sig.

och kom ihåg det här är vad jag tycker & tänker inte Älsk.
bara för att han spelar i J-södra så behöver inte jag tycka
att de är det bästa som finns. för det är Assyriska haha.


Neä nu blir shopping med Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0