Söndag

så var dagen kommen.
Dagen då pappa ska få sin överraskning avslöjad
haha stackarn han har försökt pressa sin tjej Agneta
hela veckan. Han hatar överraskningar.
Vi ska åka & plocka upp dem vid 12. binda för ögonen
på pappa och så upp till gocart banan för att ta oss
ett race.Det kommer bli grymt kul eftersom jag vet hur
mycket både pappa och valle älskar att köra gocart.
Bara synen av att se dem lyckliga gör mig lycklig ända
in i själen.

Igår blev en helt underbar lördag. Jag & älsk storstädade
och vid 17 kom gästerna. Eftersom äppelkakan jag bjöd
på i fredags blev så god så bjöd jag på en favorit i repris
igår :) och den blev lika uppskattad igen. har sparat en bit
till min älskade mamma som kommer hem idag.
Vi fick den här fina inflyttnings presenten ifrån Iems av Rita & hennes familj.
Den passar perfekt i vår lägenhet,


Vi var hemma hos oss & mös. åt lördags gottis till halv 8
då älsks mamma bjöd med oss ut och äta.
Det blev mongolisk buffe på chili thai. det var såå gott!
En helt underbar familjelördag.

och idag förhoppningsvis en helt underbar familjesöndag :)

ska försöka komma ihåg att få med mig kameran.

nu ska jag vika tvätt
ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0