Söndag.

Ödesmatchen slutade 1-1 vilket innebär
att J-södra är klara för kval...men nu kommer
den jobbiga bitet....mot   Ö S T E R!
det kommer att bli tufft riktigt tufft.
förra vintern innan Älsk skrivit på för J-södra så vara
han och provtränade med Öster och det enda jag
kan säga är att de hade ett par riktigt tekniska spelare
som kan skapa lite oro i kvalmatcherna.
nog om fotboll för idag :)

Efter macthegn igår så åt vi på 39:an, närmare
libaneisk kycklingrulle kommer man inte. damn så gott!
Vi blev inbjudna till Älsks agent & hans familj så vi åkte dit
efter maten. det var riktigt mysigt och trevligt. Gosade
med bebis hela kvällen, pratade om framtiden och så vidare.
So far so good ;) .
Hämtade Älsks syster på jobbet, hyrde film och sen däckade
jag mitt i filmen som vanligt haha.
Nu sover Älsk & hans syster så jag tänkte kolla klart på filmen
innan de vaknar.

Idag ska jag & älsk till A6 en sväng jag ska tvinga på honom
ett par bågar eftersom han bara vill använda linser på match
& träning då de skaver.

allt för just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0