Torsdag

nu får jag den där äckliga känslan igen.
vart försvann veckan?
det är ju snart helg haha :P

anyway veckan har gått fort med två lediga
dagar. imorgon har jag glidar tid
9-14 men det är väl så de ska vara på fredagar :)

Igår hände något otäckt. Jag skulle ringa till pappa
på kvällen och jag började nån gång vid 19.
han svarade varken på hem eller mobil. Jag fortsatte
´ringa & ringa tills klockan var 22 men inget svar och då
är man i det stadiet att man börjar få lite panik, det känndes
som att allt inte stod rätt till för pappa svarar alltid och om inte
annat så ringer han upp såfort han ser det missade samtalet.
Men jag hade inget annat val än att gå och lägga mig orolig.

Ringde det första jag gjorde idag på morgonen, och mycket
riktigt så hade inte allt varit som det ska igår. Pappa hade varit
och hälsat på en vän och 1 min innan pappa skulle åka hem
så trillade hans vän knall & fall ihop. Pappa fick inte liv i honom
och fick ringa ambulans och på sjukhuset spenderade han halva
natten. Som tur va fick ambulanspersonalen liv i honom men de vet
fortfarande inte varför han föll ihop. Usch det är så läskigt såntdär
och pappa var fortfarande lite skärrad :( !

Nu ere dags att fixa i ordning mig inför ännu en dag med
underbaringarna

eftersom jag såg att senast jag skrev så skulle jag gå på
J-södra. och resultatet för er som inte redan vet.
De F Ö R L O R A D E. helt sjukt väsby hade inget att kämpa för
de är redan klara för superettan nästa år. Men men står lagets
bäste spelare brevid oss på läktaren & inte på plan så är det väl
inte konstigt? hahaha :P
förövrigt varmare breddgrader lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0