träningsvärk

Ja, Gud vilken träningsvärk jag vaknade med nu.
Jag & Emelie var och tränade vid 21 igår och nu
är det bevisat att det gav resultat haha.

Jag & Älsk gjorde något väldigt roligt igår :)
Vi köpte biljetter till fotbollsgalan, ja ni vet
den som alltid sänds på tv4 på hösten.
17 novemer så åker vi till sthlm & globen
för att förhoppningsvis få se våran favvo
Z L A T A N. men han har ju en viss förmåga
att inte komma varje år hehe :P

annars så har det inte hänt så mkt i min värld
förutom att J-södra inte lyckades vinna igår
heller.Va trött jag blir, seriöst!
så nu är det 100% att det blir kval...
hur många gånger den här säsongen
ska man egentligen behöva vara nervös?
För älsks skull så hoppas jag att de inte åker ner.

Jo juuust. glömt att säga att Mamma har bjudit
med mig på en weekend till Tyskland, rostock
den 5 december. vi ska gå på julmarknad & shoppa
julklappar. så himla mys och ni som känner mig
vet hur mycket jag älskar julen & allt som hör den till.

Nä nu ska jag göra i ordning mig.
bussen till jobbet går om 30 min

ching!

Kommentarer
Postat av: amela

ey du lovade mig uppdatering ikväll... kvällen är snart slut :(

2008-10-16 @ 22:50:27
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0