trött

nu är jag helt slut både i kroppen & huvudet :(
har bakat tårta,kakor & lagat mat till Älsks födelsedag
hela dagen. Gick en långpromenad med Nala och det
var enda gången som jag var ute idag :).
Men imorgon så återstår bara storstädning innan
gästerna kommer. får gosa med bebis hela kvällen
imorgon också. Gud vad jag längtar.

men mest av allt längtar jag efter att få se Älsks reaktion
när han får sin present. haha Gud och jag har lyckats hålla
mig i över en månad utan att avslöja mig. det var verkligen inte
dåligt men alla andra presenter har Älsk redan fått i förskott

* Parfym
* Fifa 09 (xbox)
* Bärbar skärm/dvd till bil men främst när Älsk åker
på matcher långt bort så han kan titta på film i bussen.
* Massage apparat :P
+ överraskningen imorgon,
Han är bra mycket bortskämd :) men han förtjänar 1000ggr mer än så.
Älskar dig över allt Walid.

nu stänger sig mina ögon utav sig självt snart.
hoppas det inte är full snöstorm när man vaknar bara.

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0