14 dagar

kom precis på att från och med på måndag så kommer jag
att arbeta 14 dagar i streck i och med att jag kommer arbeta på
dagiset på vardagarna och medimarkt på helgerna :)
men klirr i kassan blir det sen så jag ska inte klaga!

Idag har jag storstädat lägenheten, jag tänkte att älsk skulle få vila
på sin lediga dag men efter ett tag så rykte han in & hjälpte till ändå.
så nu ska jag snart mysa ner mig i soffan med nötter & kolla på idol.



en smygtitt hemma hos familjen Elkari :)

blir däremot ingen dagens outfit idag
Kläderna & frisyren är inte allt för smickrande en dag som denna haha.

vilken glidardag jag har på jobbet imorgon 9-17
& sen ville emelie att jag skulle färga hennes hår :).


Nu har jag & älsk ätit rostade mackor till kvällsmat och kollat på Idol.
tänt ljus i hela lägenheten + att det luktar sådär underbart nystädat.
riktigt mys.

lyxfällan next. usch hösten bjuder på för mycket bra program.
kommer sitta bänkad framför tvn och få fyrkantiga ögon snart.

chingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag uppdaterat igen hahaha lovar att jag ska bättra mig. GUD jag läste också om hon med canser, SÅ JÄVULSKT HEMSKT! fytusan, finns inga ord. Hur mår du min sköna? kan vi inte höras på telefonen nån dag? älskar dig puss

2008-09-19 @ 18:37:25
Postat av: e

ops... glömde skriva att det var jag också ;)

2008-09-19 @ 18:37:48
URL: http://emelije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0