äntligen fredag :)

förlåt för en urusel uppdatering av bloggen :(
har haft allt för mycket på hjärnan för att ens
orka sitta vid datorn.Igår var en minst sagt jobbig
& omtumlande dag. Det som skulle bli min
& Emelies shopping dag. lite shopping blev
det visserligen men stackars emelie fick
dra runt på mig som inte var på tipp topp humör.

Anledningen var att jag bestämde mig för att
säga upp mig ifrån MediaMarkt igår.
Det var ett ganska jobbigt beslut men jag känner
att det blir alldeles för mycket jobb . I och med
att jag arbetar vardagarna på dagis & sen Mediamarkt
på helgerna. Såhär i efterhand känns det helt rätt
men som sagt en hel del tårar fälldes igår, var allmänt
känslig & på dåligt humör. Så tack Emelie, Älsk, Mamma & Älsks
mamma för att ni stöttade & stod ut med mitt hemska humör igår.

En positiv sak är iaf att jag från och med nu alltid kommer
att vara L E D I G på helgerna. det känns grymmt skönt.
Plus att jag bara arbetar med det jag älskar, B A R N !

Vi hade bara 10 barn på 6 vuxna idag. grymt lungt!
så jag & en kollega åkte iväg till ekohallen innan
lunch och handlade lite till förskolan. till det kommande
Nalle temat :) . Vi passade också på att shoppa lite
till oss själva bland annat 2 kg lösgodis till älsk
som är på bättringsvägen men iaf jag tyckte han förtjänade det
haha :P .

Ikväll blir det somvanligt mysfredag :)
med taco & gottis.
jag tröttnar helt ärligt aldrig på mysiga
hemma kvällar.


kolla hennes posé haha.


idag mår jag bättre
så jag bjuder på ett
dagens smile ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0