fräscht.

Åkte till Ellen direkt efter jobbet ( valles agents fru).
Hon har gjort mina naglar med gelé hur fint som helst
men jag är lite speciell och vad jag än gör så stöter min kropp
bort det så de höll bara i 1 vecka medans mammas naglar ( också gjorda hos Ellen)
har hållt i 5 veckor.
Men iaf vi beslutade oss för att köra utan tippar och istället lägga gelén direkt
på min nagel så får hoppas att det håller bättre denna gången.

Gosade lite med underbaringen också. deras 4 månaders dotter.
sötare finns inte. Mashallah!

Väntar på Mammsen nu sen ska vi ta oss ett varv runt munksjön om
regnet kan sluta ösa ner vill säga.

Älsk hoppade in och jobbar lite extra idag. bra inför resan  ( önsketänkande)
hoppas verkligen på en resa :P han är inte hemma förens halv 12 :(
är så van vid att alltid ha honom hemma så jag är alltid nojjig när jag
ska vara ensam hemma på kvällarna & kan absolut inte sova utan
honom.

Något annat som gör mig väldigt glad är att
de kommer behöva mig väldigt mycket framöver
på Kalvhagensförskola så tills jag hittar något fast
så är det perfekt att jag kan arbeta där uppe + extra
på MediaMarkt.

Neä nu ska jag gosa med Nala.
hennes nya kofta kom idag & hon älskar den
börjar vifta med svansen och hoppa såfort jag visar
henne den :) sötnöt!

hurghada
Jag & älsk i Egypten -07. värme värme. ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0