fredagsmys

Yes snart så ... :)
Valle skulle bara upp en sväng och kolla på assyriska föreningens fredagsfotboll
och basta. och nala tog han med sig också.

och ensam kvar blev lilla jag haha.

Jaja snart blire iaf den efterlängtade
tacon & film.

Vi får förövrigt en gratis servning på bilen av atteviks
på grund av allt strul hit och dit. det tackar vi för!

Mamma påminde mig om att älsk snart fyller år
inte för att jag skulle ha glömt & inte heller för att det är super
snart men jag fick ändå lite panik för jag brukar alltid alltid
komma på sådär super bra presenter som gör honom överlycklig
förra året tex då fick han skrota sin svarta gamla box för en ny 360 +
Göteborgsresa, en dag med bara shopping det var så mys.

Men det är ett år senare med ändrade förutsättningar. Vi bor nu ihop
och tillbringar större delen av dygnets timmar tillsammans. Jag köper helt
ärligt minst en ggn i veckan en liten spontan present så ideérna har tagit
slut :P Gaaah. och eftrsom jag vet att du kommer läsa detta älsk så ska jag
inte lägga upp några presentideér eller överraskningar . EVER! :P

och när man talar om trollen så piper mobilen

:- du kan börja med maten

Ha en mysig fredagskväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0