frusterarande

Jag blir arg, ledsen men framförallt besviken.
Det är helt sjukt hur folk resonerar, de ser inte
sanningen, verkligheten utan lyssnar bara på
vad andra har att säga. De kan verkligen inte
bedömma med det lilla de har att gå på. Det
finns bara en sak att göra i dessa lägen. Stänga
öronen, lägga i en högre växel & motbevisa.
...men det jag undrar är varför? till vilken mening
gör man såhär? Det blir ju verkligen inte bättre
inte för stunden i alla fall. Men av motgångar blir
man starkar är det inte så? får hoppas på det i
alla fall. För jag tror, vet & kommer ha rätt när jag
säger att det dom kritiserar, trycker ner och nerväderar
är bättre än vad dom någonsin haft & förtjänar!


S T A Y    S T R O N G !

Ni som känner mig väl vet vad det är jag skrivit om...
Var bara tvungen att skriva av mig. För att visa min
frustration IRL det kan jag inte & får jag absolut inte göra



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0