Godnatt

usch vad klockan är mkt men jag har absolut inte varit vaken tills nu
haha älsk väckte mig nyss när jag sov som skönast i soffan &
sa att vi skulle gå och lägga oss haha men sen blev jag givetvis
pigg som en mört när jag tvättat bort sminket så ska fördriva tiden
framför datorn en stund :)

har haft en supermysig dag, började hemma hos pappa.
Där jag & Agneta (hans tjej) gjorde upp lite födelsedags planer för pappa.
Han fyller år 3 oktober ;). och Nala hoppade och viftade med svansen
av lycka i minst 20 min. Hon älskar dem såååå hehe.
så de frågade om hon inte kunde få stanna hos dem över natten
för de hade saknat henne och givetvis gick det bra så ska
hämta miin bebis imon. det känns jätte tomt här hemma :(

sen åkte vi hem till Valles familj där hans underbara mamma
hade gjort super god mat. Kyckling med ris & vitlökskräm. mumsfillibaba!

vi åkte i förväg för att sätta på kaffe här hemma osv.
sen kom allihop ner hit och fikade, tittade lite fotoalbum.
skrattade pratade och hade jättemys. Mina cupcakes fick
högsta betyg och de trodde de var köpta hehe.
Valles bror sa:- de här skulle gå hem på klaras ;)

men men nu har jag hunnit bli trött igen. dags att sova för att snart
gå upp igen. hatar att sova halva dagarna.

godnatt kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0