hemma hos Emelie

sitter hemma hos Emelie nu, har färgat hennes hår
så passar på att blogga medans hon duschar.
hoppas det blir fint ;)

dagen gick snabbt och smärtfritt
& nu väntar en ledig helg. myspys.
kanske ska pallra mig upp i tid imorgon
och gå bort till torget en sväng.

Ikväll blir det som alltid fredagmys med älsk.
undra vad vi ska äta ikväll?
ska iallafall försöka smuggla hem lite godis :P
Jag har nämligen bett älsk att förbjuda mig äta
godis så varje gång jag är på väg så ska han stoppa mig
haha det låter som jag har ätstörningar. men nej nej
ska bara försöka få bort några kilon :)
men eftersom jag ätit nyttigt och bra hela veckan
så tycker jag att jag förtjänar lite fredags gottis.

har inte så mycket mer att komma med just nu!¨


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0