höst.

usch jag tycker verkligen inte om hösten. kan man inte bara
hoppa över denna ruggiga period och gå ifrån sommar värme
direkt till snö och jul :P. På hösten blir man bara deprimerad
& seg av vädret. Vilket neggo jag lyckades låta som nu då hehe.


anyway . Jobbat idag. Gosat med alla underbaringar på
dagiset där kan man aldrig vara deprimerad eller på
dåligt humör. Barn är livet helt enkelt :)
Det är så underbart med barn som är sådär lillgammla också.
Vi har nämligen en 1 ½ åring som är sån. Man vill bara
krama och pussa sönder henne ibland.

Fika med Emelie & Elin snart och sen ska vi röra på
fläsket och ta en promenix i höstrusket!

Thailand i en vecka för 15000 :- för både mig & älsk. det vore något va?
tänkte pallra mig ner till stan och in till typ resia i helgen. Be dem kolla
upp bästa pris osv...kanske till & med boka?...mer sugen på sol&värme
kan man nog inte vara.

Thailand i vinter och Turkiet med tjejerna i vår/sommar.
dags att börja fjäska för älsk så att jag får igenom en
bokning på båda resmålen. ana bhebak habibi elbe :) !

Måste ta tag i arabiskan också. Valles brors fru har sagt att
hon gärna lär mig arabiska. för på så sätt lär hon sig ännu
bättre svenska. Men jag är faktiskt duktig för när vi gifte oss
& var hos Imamen och jag bara skulle prata arabiska under
vigseln så tyckte de som var där att jag till & med var duktigare
än valle. han skyllde på att orden vi använde under vigseln inte
är ord som man använder i vardags arabiska och därför var han
lika mycket nybörjare som jag. mohaha älsk inse att jag kommer
prata bättre än dig om ett tag.

ojdå fjäska var det jag skulle göra ja. förlåt älsk haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0