I'm back

tillbaka i bloggvärlden :) efter lite motstånd av valle som tycker det är "löjligt & omoget" att blogga.
Det är enligt honom bara människor som vill ha uppmärksamhet som bloggar. Killar är för roliga ibland.
Själv har jag andra åsikter om bloggandet, visst finns det säkerligen människor som stämmer in på Valles
beskrivning men jag personligen tycker bara det är skönt att skriva av sig, ett bra tidsfördriv helt enkelt speciellt nu när jag har allt för mycket fritid i jakt på nytt arbete :)

dagen började med att jag var tvungen att pallra mig upp vid halv 7 för att lämna in bilen på atteviks.
Inte allt för skön start på fredagen men sen stannade jag en sväng hos mamma på hemvägen,
hon har lyxen att vara ledig varje fredag.Vid 10 bar det av till ams med Emelie för jobbchansen
men det fanns inget som passade oss.

Ska låna mammas bil nu och åka ut till dagiset i Skärstad och lämna in min tidrapport
sen blir det träning vid 16

för att sedan ha fredagsmys med älsk.
Taco & film .

Jobbar på MediaMarkt i helgen
efter tre veckors skön semester, hoppas på en lugn start :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0