lördag.

Underbara lördag. vaknade nyss & tänkte
ta mig en snabb dusch för att sedan gå
bort till torget en sväng. så mys!


hade inte hjärta att väcka dem när de sov såhär gulligt!

Igår blev det varma mackor med mozzarella, tomat & basilika.
våran favvis kvällsmat jag har även fått min kära emelie att
bli beroende av dessa :). ljuvligt gott & smidigt.

varma mackor, en popcorn skål senare & lite tv tittande
så sov jag som en stock i soffan.
Det är helt sjukt fråga de som känner mig jag kan inte, någonsin
hur pigg jag än är när filmen börjar hålla mig vaken tills den är slut.
alla blir galna på mig speciellt valle som snart vägrar hyra film på
grund utav att han alltid får titta klart själv. stackarn!

Men Amela det värsta var faktiskt när du & jag kollade på
slutspel i hockey i våras när Hv71 spelade.
en hur spännande match som helst & vad gör jag
mitt i allt så somnar jag. då var det faktiskt synd om dig gumman.
Jag ska gottgöra dig någon gång :P

I allafall idag bjuds på en riktigt familjedag.
ska hem till pappa, sen ska vi hem till valles familj.
men ingen mamma :( för hon är hos moster & myser.



myspys outfit till en mysdag som denna :)


Kom & stöd J-södra på måndag!
Gratis inträde!
19:00 på stadsparksvallen.
för tro mig stöd behöver de för att inte åka ner till divison 1 nu.
hoppas älsk spelar, men han har ont i foten så troligtvis inte.

Kommentarer
Postat av: amela

ahahah va rolig du är. du kan gottgöra de med att inte somna nästa gång vi kollar på film :P

2008-09-20 @ 16:40:30
URL: http://amela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0